הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/30/2010 8:32:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רון דקל עם תוכן  שאלה חשובה לגביי צמיגים ורכיבת שטח
נושא: שאלה חשובה לגביי צמיגים ורכיבת שטח תאריך: 9/30/2010 8:32:00 AM
מחבר/ת: רון דקל

שלום לכולם!

אני רוכב כ 5 שנים, בהתחלה רכבתי אורבן והתקדמתי להרים. כרגע האופניים שלי הם
ג´יטי פיס 29 אינץ´ מולטי, האופניים האלה פשוט האמר צבאי!. כרגע הם לאחר שידרוגים נוספים.
שידרגתי את הצמיגים שלי לצמיגי geax saguaro על מנת לקבל אחיזה טובה יותר ברוב סוגי השטח. השאלה שלי היא האם לאור העובדה שאין לי בולמי זעזועים ועל מנת לקבל
אחיזה טובה יותר בשטח חולי/בוצי/סלעי עליי להוריד את לחץ האוויר בצמיג (כרגע נוסע על לחץ של 40 פי.אס.איי)
:confused:


חזרה לפורום