נושא: הייתי במצבך לפני שבועיים ולא מצטער לרגע תאריך: 9/30/2010 1:05:00 PM
מחבר/ת: roee avivi
רכשתי יש שנייה את ה-500 ששידרגו להם את הבולם מקדימה למניטו דרייק ואת האחורי ל-rp23 עם קראנק slx ,אופניים בובה,מטפסות כל כך יפה (צמיגי קנדה נבגל 2.35 מקדימה ו-2.1 מאחורה ) מבחינת ירידות וטכניקה הצמיגים מדביקים אותן יפה לרצפה והמזלג הקידמי עובד ממש יפה ,היום עשיתי את השחור +הרחבה לעוד שני סינגלים בפארק קנדה וירדתי את הסינגל מהמגדל למטה ללא היסוס וכל כך נהניתי שעשיתי את הכל שוב מההתלהבות . קודם הייתי עם קונה דוג עם בולם 160 מקדימה והן לא הרגישו ככה.זוית השילדה נותנת לך לשלוט באופניים האלו מאד מאד טוב גם בטיפוסים טכניים וגם בירידות זורמות וטכניות. השילדה בחדשות היא זהה רק הבולם הקידמי ב-900 מגיע 140 .הספקתי לרכב איתן כבר 7-8 פעמים בכל סוגי המסלולים שיש והן מתפקדות כאופני קרוס קאונטרי ו\או אולמאונטיין מתי שצריך.
|