נושא: מוט כיסא מתכונן KC של מוטו אופן - שרות מחורבן תאריך: 9/30/2010 6:13:00 PM
מחבר/ת: ofer dudovitch
מוט הכיסא המתכוונן הוא פשוט רכישה שווה מבכינת רכיבה! למזלי הרע הוא התקלקל כבר פעמיים בתוך השנה הראשונה - בוודאי תמרו לפחות התיקון באחריות. בן באחריות אך בפעם הראשונה לקח למוטו אופן מעל 3 שבועות לתקן,הטענה שאין להם חלקים. אותה הטענה גם הפעם, אני כבר 3 שבועות מוטלסס.
אז חברה ממטו אופן - כך לא בונים מוצר וכך לא נותנים שרות!
|