נושא: כן, בהחלט תאריך: 9/30/2010 6:49:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
לא הבנתי מה רוחב הצמיגים שלך, אבל אני עם המון שיכוך ("7) ולא מנפח מעל 30psi מלבד הזדמנויות מיוחדות, ולעולם לא מגיע ל40.
כשהייתי עם ז"ק (אמנם "26) בהחלט הרכבתי צמיג רחב יחסית מאחור, כדי לנפח לחץ נמוך יחסית ולקבל מעט שיכוך. שיכוך נחוץ לא לשם הפינוק, אלא לשם שיפור האחיזה. מאותה סיבה אני כבר שנים עם טיובלס, ולא רואה כרגע סיבה לחזור לפנימיות.
שנה טובה
|