נושא: :rating: כבוד על הרכיבה ועל ההשקעה בסרטון תאריך: 9/30/2010 8:08:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
מקווה שתמשיכו להשתפר בשניהם.
כמה הערות לסרטון: דבר ראשון - ארוך מדי. כל המשחקים בסוף של אפקטים על תמונות סטילס משעממים ומקלקלים.
דבר שני - אם כבר כתבת את שמות הרוכבים במהלך הסרט, אל תגזים בקרדיטים. וגם היה יותר מכובד אם הייתם מודאים שאין שגיאות כתיב...
דבר הכי חשוב - בפעם הבאה שיהיו קסדות, לפחות בצילום. בנפילה זה עלול להיות ההבדל בין צחוקים לבין בכי לכל החיים :dead:
|