טקסט הודעת פורום
10/1/2010 4:59:00 AM
חי חיון
אוקי...אבל
נושא:
אוקי...אבל
תאריך:
10/1/2010 4:59:00 AM
מחבר/ת:
חי חיון
ישלי מציאה של בולם fox DHX3.0 שנת 2009 במצב מעולה
במחיר של 550 ש´´ח האם שווה לי לקנות את הבולם במקום לעשות תיקון לבולם ?
מה אתה מציע?
חזרה לפורום