הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/1/2010 4:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חי חיון עם תוכן  אוקי...אבל
נושא: אוקי...אבל תאריך: 10/1/2010 4:59:00 AM
מחבר/ת: חי חיון

ישלי מציאה של בולם fox DHX3.0 שנת 2009 במצב מעולה
במחיר של 550 ש´´ח האם שווה לי לקנות את הבולם במקום לעשות תיקון לבולם ?

מה אתה מציע?


חזרה לפורום