טקסט הודעת פורום
| 10/1/2010 7:36:00 AM |
|
נושא: אחרי כל מה שאמרו לכם בפורום בתפוז.... תאריך: 10/1/2010 7:36:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל
לא נשאר יותר איך להגיב! קסדה? בשביל מה? לא נראה לי שתרכבו איתה..... (וכן - זה היה ציני!)
מקווה שלפעם הבאה הפנמתם - אבל אני לא בטוח.....
דני
BCR
|
חזרה לפורום |
|
|