הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/1/2010 7:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  אחרי כל מה שאמרו לכם בפורום בתפוז....
נושא: אחרי כל מה שאמרו לכם בפורום בתפוז.... תאריך: 10/1/2010 7:36:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

לא נשאר יותר איך להגיב!
קסדה? בשביל מה? לא נראה לי שתרכבו איתה..... (וכן - זה היה ציני!)

מקווה שלפעם הבאה הפנמתם - אבל אני לא בטוח.....

דני

BCR


חזרה לפורום