נושא: תודה איתן... אבל תאריך: 10/1/2010 8:22:00 AM
מחבר/ת: רון דקל
הבנתי את שאמרת ומעבר לזה עם אופניים כמו שלי, שאין בהם שום שיכוך, כוונתי הייתה שכאשר אני אוריד את לחץ האוויר בנסיעה על איזור סלעי לדוגמא הצמיג יאחז יותר טוב בסלעים וימנע החלקה/ בקרקע חולית הוא יהיה רחב יותר ויספק יותר אחיזה ופחות שקיעה וכנ"ל לקרקע בוצית :rating:
הבעיה מתחילה כאשר עושים מסלול בעל שטח משתנה...
אגב ניסיתי, בשטח חולי מאוד, להוריד אוויר וזה ממש ממש עזר... זה היה מדהים בכל מקרה למדתי עוד שיעור על ההאמר שלי... תודה.
|