נושא: המלצות לגבי מנשא לאופניים תאריך: 10/1/2010 8:41:00 AM
מחבר/ת: איל מוכתר
ברשותי מתקן אופניים פשוט שבהתחלה נראה מבטיח. אתמול, העמסתי עליו את אופניי הזוג הקרוב ביותר לפגוש, משימה לא פשוטה מאחר ומיקום מוטות הנשיאה קצת רחב מדי לטעמי, לאחר הגעתי לביתי פרקתי את האופניים ומצאתי עליהם שריטות צבע לא סימפטיות. זה לא נעים לגלות שריטות צבע על אופניים חדשות..... מתוך עיון באתרים שונים ברשת, ראיתי כי המנשאים של SARIS מתכווננים, עשויים מפלסטיק ואינם שורטים את האופניים. הייתי שמח לשמוע מפי בעלי SARIS ומתוך ההתנסות האישית שלהם, האם המנשא אכן אינו שורט את הצבע. אני שוקל לרכוש מנשא כזה במידה והוא אכן אינו שורט את הצבע.
תודה ויום טוב, איל.
|