הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/1/2010 11:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  תיק? איזה?
נושא: תיק? איזה? תאריך: 10/1/2010 11:11:00 PM
מחבר/ת: דני פריגל

אז הגיע זמנו של התיק שלי להתקדם למשהו חדש.
עד היום הייתי עם OUTDOOR לא מדהים אבל עשה את העבודה.
הגיע הזמן להתחדש (וחוץ מזה יש לי יום הולדת ).
מה קונים? איפה?
הדרישות:
1) שקית נורמלית (למרות שיש לי של שורש והיא במצב חדש! )
2) מספיק גדול כדי להכניס מצלמה (CANON S3)
3) שיהיה מחולק חכם עם מקום לכלים קטנים.
4) והכי חשוב שיהיה נוח ומאוורר. התיק שיש לי היום די "רוקד" על הגב ברכיבה טכנית (שהיא העיקר אצלי - סינגלים וכאלו).

תודה מראש על העזרה
דני

BCR


חזרה לפורום