נושא: התייעצות בנושא תליית אופניים תאריך: 10/2/2010 9:05:00 AM
מחבר/ת: אסף אשר
שלום, אני רוצה לתלות את האופניים מחוץ לבית (יש לי מרפסת אחורית/עורפית), כיום אני תולה את האופניים בצורה ידנית (פתיחת התריס, מיקום האופניים, קשירת אופניים, אבטחת האופנים). אני גר בקומה ראשונה, האם יש פטנט או רעיון כיצד ניתן להעלות את האופניים מהחניה למרפסת ולקשור בלי להעבירם בתוך הבית?
תודה מראש אסף
|