נושא: שתי גלגלות, חבל מספיק ארוך, נקודת קשירה במרפסת... תאריך: 10/2/2010 9:35:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ומנגנון איבטוח פשוט - כנראה שמה שיש היום יכול להתאים.
הבעיה העיקרית היא הרחקת האופניים מהקיר בעת ההעלאה (אני לא מכיר את מבנה הבית...). ניתן בקלות לחשוב על זרוע שתבלוט החוצה ועליה תתלה את הגלגלות, והיא תוכל להסתובב פנימה אל המרפסת.
שתי גלגלות ושני חבלים כדי למנוע את סיבוב האופניים על ציר החבל היחיד, ופגיעה בקיר.
מקווה שהצלחתי להבהיר... בהצלחה
|