הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/2/2010 12:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שרון ק עם תוכן  אבד לי אחד כזה בשבת בבוקר בנחל כזיב
נושא: אבד לי אחד כזה בשבת בבוקר בנחל כזיב תאריך: 10/2/2010 12:26:00 PM
מחבר/ת: שרון ק

שחור קטן עם כיתוב בצבע אדום אחד כזה שניתן לפרק מהאופניים.רשום עליו SANDING (או משהו כזה)מסביב למסך- מסגרת אדומה.


חזרה לפורום