טקסט הודעת פורום
10/2/2010 12:26:00 PM
שרון ק
אבד לי אחד כזה בשבת בבוקר בנחל כזיב
נושא:
אבד לי אחד כזה בשבת בבוקר בנחל כזיב
תאריך:
10/2/2010 12:26:00 PM
מחבר/ת:
שרון ק
שחור קטן עם כיתוב בצבע אדום אחד כזה שניתן לפרק מהאופניים.רשום עליו SANDING (או משהו כזה)מסביב למסך- מסגרת אדומה.
חזרה לפורום