טקסט הודעת פורום
| 10/2/2010 12:50:00 PM |
|
נושא: תודה על התשובה תאריך: 10/2/2010 12:50:00 PM
מחבר/ת: אסף אשר
חשבתי על אופציה זאת. כיצד אתה מציע לעגן/לקשור את החבלים למטה על מנת שהאופניים לא ישתחררו, עד שאעלה הביתה? האם להכניס שני דיבלי עיגון לעמודים הבניין (אחד לכל חבל) וקשור כך?
|
חזרה לפורום |
|
|