הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/2/2010 12:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף אשר עם תוכן  תודה על התשובה
נושא: תודה על התשובה תאריך: 10/2/2010 12:50:00 PM
מחבר/ת: אסף אשר

חשבתי על אופציה זאת. כיצד אתה מציע לעגן/לקשור את החבלים למטה על מנת שהאופניים לא ישתחררו, עד שאעלה הביתה? האם להכניס שני דיבלי עיגון לעמודים הבניין (אחד לכל חבל) וקשור כך?


חזרה לפורום