הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/2/2010 12:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כמה דברים
נושא: כמה דברים תאריך: 10/2/2010 12:56:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

יש נתונים שלא ברורים לי מתוך התמונה:
* מה קוטר צינור הראש?
אם זה אינטש ושמינית אז יש בולמי זעזועים שמתאימים לגלגל "20.

* מה אורך צינור ההיגוי (זה שהוא חלק מן המזלג)?
או במלים אחרות, האם כל האורך הזה הוא יחידה אחת, או שזה מורכב מקטעים המחוברים זה לזה. מישהו שמכיר ומבין צריך להסתכל על זה, ולקבוע האם אפשר להרכיב מזלג סטנדרטי.

* מוט האוכף שלך הוא בודאות לא סטנדרטי, אבל אולי חלקו העליון דוקא כן, וניתן להחליפו במוט בעל שיכוך.
נראה לי שאוכף איכותי יהיה תחליף הגיוני יותר.

בהצלחה


חזרה לפורום