נושא: אני יביא קליבר ביום ראשון תאריך: 10/2/2010 1:13:00 PM
מחבר/ת: ken block
ואמדוד את הקוטר של הצינור הראשי על פי מה שאני רואה, ניתן לקפל את הכידון, כך שלא נראה לי שזה יחידה אחת של צינור ארוך מה שכן זה, אני מוכן לוותר על הקיפול על מנת להתקין במקומו יחידה אחת של צינור ארוך עם בולמי זעזועים.
אני עוסק במכונאות רכב, כך שחשבתי לקחת בולם משומש של רכב, או של קטנוע, בעל התנגדות נמוכה , ולרתך אותו לאוכף ומהאוכף לגוף האופניים , ממליץ?
על פי מיטב הבנתי, נשמע לי הגיוני שניתן לבטל את הכידון הנ"ל, ולהכניס במקומו כידון אחר עם בולמי זעזועים..
מקווה שאצליח כי כבר יש לי רעידות בגוף מרוב מהמורות על הכביש
תודה רבה על ההתיחסות
צהרים טובים
|