הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/2/2010 1:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ken block עם תוכן  אני יביא קליבר ביום ראשון
נושא: אני יביא קליבר ביום ראשון תאריך: 10/2/2010 1:13:00 PM
מחבר/ת: ken block

ואמדוד את הקוטר של הצינור הראשי
על פי מה שאני רואה, ניתן לקפל את הכידון, כך שלא נראה לי שזה יחידה אחת של צינור ארוך
מה שכן זה, אני מוכן לוותר על הקיפול על מנת להתקין במקומו יחידה אחת של צינור ארוך עם בולמי זעזועים.

אני עוסק במכונאות רכב, כך שחשבתי לקחת בולם משומש של רכב, או של קטנוע, בעל התנגדות נמוכה , ולרתך אותו לאוכף ומהאוכף לגוף האופניים , ממליץ?

על פי מיטב הבנתי, נשמע לי הגיוני שניתן לבטל את הכידון הנ"ל, ולהכניס במקומו כידון אחר עם בולמי זעזועים..


מקווה שאצליח כי כבר יש לי רעידות בגוף מרוב מהמורות על הכביש

תודה רבה על ההתיחסות

צהרים טובים


חזרה לפורום