נושא: מה הקוטר במילימטר שאני צריך לקנות? תאריך: 10/2/2010 6:11:00 PM
מחבר/ת: ken block
הבנתי לא קל למצוא, נכנסתי למספר אתרים, כגון מצמן את מרוץ ולא ראיתי שם בולם של גלגלים 20 אינץ´.
מה יהיה ניתן לעשות בנוגע לבלמים?,כרגע יש בלמים רגילים סטנדרטים, לא דיסק. חיפשתי פה גם בפורום, בולמים קדמיים, ולא מצאתי משהו לגלגלים של 20 אינץ´.
אשמח לקבל עזרה באיפה אפשר למצוא את הבולם הנ"ל.
תודה רבה רבה
|