הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/2/2010 6:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ken block עם תוכן  מה הקוטר במילימטר שאני צריך לקנות?
נושא: מה הקוטר במילימטר שאני צריך לקנות? תאריך: 10/2/2010 6:11:00 PM
מחבר/ת: ken block

הבנתי לא קל למצוא, נכנסתי למספר אתרים, כגון מצמן את מרוץ ולא ראיתי שם בולם של גלגלים 20 אינץ´.


מה יהיה ניתן לעשות בנוגע לבלמים?,כרגע יש בלמים רגילים סטנדרטים, לא דיסק.

חיפשתי פה גם בפורום, בולמים קדמיים, ולא מצאתי משהו לגלגלים של 20 אינץ´.

אשמח לקבל עזרה באיפה אפשר למצוא את הבולם הנ"ל.

תודה רבה רבה


חזרה לפורום