נושא: האם צריך להחליף שמן למערכת הברקס מדי פעם? תאריך: 10/3/2010 11:30:00 AM
מחבר/ת: יוהד מימרן
יש לי מערכת ברקסים של Avid Juicy 7 הידרואלית שעובדת מ 2007 ואין לי מושג אם ומתי החליפו בה את השמן במערכת הברקסים! על כל פנים אני מעוניין לקצר את הקבל של הברקס האחורי (הוא ארוך מידי בסיבוב הקידון) לכן קניתי ערכת "בלידינג" מתאימה של AVID האם באותה ההזדמנות כדאי להחליף את שמן המערכת? באיזו תדירות מחליפים את שמן הברקס?
|