נושא: תחזוקה תאריך: 10/3/2010 1:54:00 PM
מחבר/ת: סשה יארובוי
אם כבר פתחת את המערכת, מאוד מומלץ להחליף את השמן. לגבי תדירות ההחלפה, תלוי בשימוש, משתשמשים כבדים (דאונהיל) בטח יחליפו כל חצי שנה, משתמש ביניים, יוכל לעשות זאת פעם בשנה או אפילו שנתיים. שים לב לסוג השמן שנדרש למערכת שלך, יש כמה סוגים וחשוב לדייק.
|