נושא: יופי של פרסומת תאריך: 10/3/2010 5:40:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אחרי שניסיתי ג´לים וחטיפי אנרגיה, גיליתי שמה שהכי עוזר לי זה משקה איזוטוני. אני לא מכניס את זה לשקית (לא מבין את אלה שכן...), אלא לוקח בקבוק/ים עם משקה איזוטוני, ושותה מים במקביל, בהתאם להוראות יצרן האיזוטוני.
זה בפירוש הדבר שהכי עזר לי, ללא השוואה.
|