הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/3/2010 5:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  יופי של פרסומת
נושא: יופי של פרסומת תאריך: 10/3/2010 5:40:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אחרי שניסיתי ג´לים וחטיפי אנרגיה, גיליתי שמה שהכי עוזר לי זה משקה איזוטוני.
אני לא מכניס את זה לשקית (לא מבין את אלה שכן...), אלא לוקח בקבוק/ים עם משקה איזוטוני, ושותה מים במקביל, בהתאם להוראות יצרן האיזוטוני.

זה בפירוש הדבר שהכי עזר לי, ללא השוואה.


חזרה לפורום