נושא: יש ויש תאריך: 10/3/2010 10:46:00 PM
מחבר/ת: סשה יארובוי
מסכים איתך שיש מערכות ממש טובות שאכן אטומות די הצורך. לצערינו יש מערכות קצת פחות איכותיות שמאפשרות לליכלוך להיכנס פנימה יחד עם אויר. ואם אתה כבד על הברקסים אתה אפילו יכול לגרום לנוזל לרתיחה (אתה תרגיש בלימה פחות חזקה בידיות) אם המערכת לא הרמטית, היא סופחת לחות מהאויר (לא חסר בארץ) וזה מוריד את נק´ הרתיחה של נוזל הבלמים. שוב, אם כבר פתחת, תחליף. בג´וסי יש מערכת די טובה, אבל אם אתה עושה בלידינג כל כמה חודשים כנראה שהאיטום לא משהו. יש מערכות, דוגמת מגורה, שנותנים אחריות למס´ שנים, אצלי יש הייס ניין, ואני לא נגעתי בהן כבר שנתיים, לעומת זאת ברקס אחורי החלפתי, כי הייתי מטפל בו כל כמה חודשים ללא הצלחה.
בצלחה עם הטיפול.
|