טקסט הודעת פורום
10/4/2010 3:53:00 AM
ערן ל
לא פרקטי
נושא:
לא פרקטי
תאריך:
10/4/2010 3:53:00 AM
מחבר/ת:
ערן ל
מבחינתי!
בשטח הבקבוק צובר את כל האבק, בוץ ושאר טינופות...איכס !
ולדחוף אותו לתיק גם לא נוח!
חזרה לפורום