הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/4/2010 7:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף ארגוב עם תוכן  ציפצופים בעת הנסיעה (כנראה מהברקסים)
נושא: ציפצופים בעת הנסיעה (כנראה מהברקסים) תאריך: 10/4/2010 7:06:00 PM
מחבר/ת: אסף ארגוב

שלום לכולם,

ברשותי מערכת בלמים הידראולית של שימנו (שמן מינראלי). לאחר נסיעה של כחצי שעה, פחות או יותר, מתחיל להישמע ציפצוף מהדיסקים, גם ללא לחיצה על דוושת הבלם. האמת שאינני בטוח במאה אחוז שהציפצוף נובע מהדיסק. בכל מקרה הציפצוף בא והולך והינו ממושך.
האם הבעיה הזו מוכרת? איך ניתן לפתור אותה?

אודה מאוד על עזרתכם


חזרה לפורום