הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/5/2010 12:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא מכיר אישית אף אחד מהמועמדים, אבל לגבי הגודל...
נושא: לא מכיר אישית אף אחד מהמועמדים, אבל לגבי הגודל... תאריך: 10/5/2010 12:46:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

יש לי תיק 12L עם שקית 3L - למעט רכיבות מדבר ארוכות שבהן לוקחים גם מזון, גם חלפים וגם כלים הרבה יותר מהרגיל, הוא הספיק לי עד היום לכל השאר.
באופן קבוע אני מחזיק ערכת ע"ר בסיסית, ערכת כלים בסיסית (לא אוהב מולטיטול), חלפים בסיסיים (2 פנימיות, אוזן) משאבה.
תמיד יש מקום לשנים-שלושה כריכים, בקבוק איזוטוני, ארנק-מפתחות-פלאפון...
והוא עדיין יציב כשהוא ריק.
יש עליו רצועות מבחוץ שמאפשרות לחבר קסדה (אם רוצים להחליף בין FF לחצי) או מגינים (או פנימית מפונצ´רת).

בקיצור, לדעתי זה הגודל המיטבי.


חזרה לפורום