הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/5/2010 5:43:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ל עם תוכן  יש לי את ה DEUTER
נושא: יש לי את ה DEUTER תאריך: 10/5/2010 5:43:00 AM
מחבר/ת: ערן ל

הקטן
היתרון הגדול והמשמעותי ביותר מבחינתי הוא שהתיק יושב על הגב באמצעות
מסגרת מרושתת, איורור מקסימלי וממש מרגישים את משבי הרוח בגב. בתיקים אחרים
גם כאלו עם אזורי מגע ספוגיים ותעלות אוירור אתה גומר את הרכיבה עם חולצה רטובה וספוגים ספוגים בזיעה ואבק.

בתיק יש פיצ´רים חמודים החל מתפס למפתחות בתיק דרף כיסויי גשם, תפס קסדה וכו´.



חזרה לפורום