נושא: אופני FELT תאריך: 10/5/2010 8:30:00 PM
מחבר/ת: oren
שלום אנשים, שאלה לי - אני מחפש אופניים ברמת מתחילים לרכיבת שבילים ומתלבט לגבי זוג מיד שניה של חברת FELT. מדובר בדגם Q520 והמכלולים נראים די איכותיים ביחס למחיר.. (מעצורי דיסק מכאני, מעבירים של ALIVIO + ACERA, צמיגי מקסיס... באיזור ה- 1000 ש"ח) השאלה היא האם התרשמתי נכון והמכלולים אכן איכותיים ביחס למחיר הנ"ל..? בנוסף, האם למישהו יש ניסיון עם אופנים של FELT..? ראיתי שהחברה אפילו לא מופיעה בסקירות באתר :) תודה.
|