הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/7/2010 12:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי עם תוכן  תוכנית אימון
נושא: תוכנית אימון תאריך: 10/7/2010 12:33:00 PM
מחבר/ת: שי

שלום,

אני בן 32. מעוניין לבנות לעצמי תוכנית אימון לרכיבת שבילים, בעיקר כדי להיכנס למחוייבות ומסגרת שתאפשר לי להנות וגם שאוכל להוריד יזה 4 ק"ג עודפים..

תודה.


חזרה לפורום