טקסט הודעת פורום
| 10/7/2010 12:33:00 PM |
|
נושא: תוכנית אימון תאריך: 10/7/2010 12:33:00 PM
מחבר/ת: שי
שלום,
אני בן 32. מעוניין לבנות לעצמי תוכנית אימון לרכיבת שבילים, בעיקר כדי להיכנס למחוייבות ומסגרת שתאפשר לי להנות וגם שאוכל להוריד יזה 4 ק"ג עודפים..
תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|