הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/7/2010 5:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Benny Shimshoni עם תוכן  איבדתי משקפי אוקלי במענית אבל...
נושא: איבדתי משקפי אוקלי במענית אבל... תאריך: 10/7/2010 5:28:00 PM
מחבר/ת: Benny Shimshoni

הי נעם,

אני איבדתי משקפי שמש של אוקלי במענית. ליד החניון, כשהעמסתי את האופנים. אבל איבדתי אותם חודש וחצי אחרי תאריך פרסום ההודעה שלך, ב-2 בספטמבר. יכול להיות שההודעה שלך עלתה עם תאריך לא נכון. התעלמתי ממנה עד עכשיו.

תודה,
בני 054.53.43.029


חזרה לפורום