נושא: בעיה חמורה תאריך: 10/10/2010 9:29:00 PM
מחבר/ת: יריב א
שלום חברים
לכמה זמן פחות או יותר טיובלס אמור להחזיק? אני שואל כי עשיתי לפני כמה חודשים טובים ואני ממש לא זוכר, אולי חצי שנה. דבר שני, יש לי חור קטן בדופן של הצמיג אם היה חומר הוא לא היה אמור להסתם? או שהצמיג כבר לא תקין? דבר אחרון, כמה עולה חומר טיובלס ואיך משתמשים בו?
תודה לעונים:)
|