טקסט הודעת פורום
| 10/11/2010 9:37:00 AM |
|
נושא: תודה לכולם על העזרה תאריך: 10/11/2010 9:37:00 AM
מחבר/ת: tal barak
קניתי אל-מורו לפני שבועיים את הזוג האחרון בחנות רוק אנד רוד בלטרון. בנתיים מרוצה מאוד. למרות שקניתי את הדגם הנמוך, אזל במלאי הדגם הגבוה יותר. רכיבה מהנה ותודה.
|
חזרה לפורום |
|
|