נושא: לזרועות עצמן לא צריך לעשות כלום... תאריך: 10/11/2010 6:43:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל אני מניח שאתה מדבר על המיסבים. זה תלוי בהמלצת היצרן - ומכיון שלא ציינת את היצרן והדגם, אפשר לתת המלצות כלליות בלבד. ברוב המקרים אין שום טיפול מלבד לודא שהברגים סגורים במומנט המומלץ. יתכן צורך בהחלפה - בדוק מחיר של מיסבים תעשיתיים. לפעמים מחיר מיסבים "מקוריים" גבוה ללא כל הצדקה (ושלא יבלבלו לך את המוח עם איכויות...).
|