הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/11/2010 6:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לזרועות עצמן לא צריך לעשות כלום...
נושא: לזרועות עצמן לא צריך לעשות כלום... תאריך: 10/11/2010 6:43:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אבל אני מניח שאתה מדבר על המיסבים.
זה תלוי בהמלצת היצרן - ומכיון שלא ציינת את היצרן והדגם, אפשר לתת המלצות כלליות בלבד.
ברוב המקרים אין שום טיפול מלבד לודא שהברגים סגורים במומנט המומלץ.
יתכן צורך בהחלפה - בדוק מחיר של מיסבים תעשיתיים. לפעמים מחיר מיסבים "מקוריים" גבוה ללא כל הצדקה (ושלא יבלבלו לך את המוח עם איכויות...).


חזרה לפורום