נושא: אין בעיות חמורות עם טיובלס :suss: תאריך: 10/11/2010 8:40:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אחד אחד: משך הזמן שטיובלס יחזיק תלוי בהמון גורמים, כולל אופי השטח שאתה רוכב בו, וכמות החומר שהכנסת. אני מכניס מלוא הצמיג (צמיג לא מורכב על החישוק, ופשוט שופך כמה שנכנס - וזה לא מעט עם "2.5...), וזה מספיק לי לכחצי שנה, בד"כ. אני רוכב בגולן, ורוב השבילים שלי מאתגרים מאוד את הצמיגים.
חורים בדופן הם מלכתחילה בעייתיים, משום שהחומר מסתובב באיזור הסנדל של הצמיג, וכמעט לא מגיע בתנאים רגילים לדפנות.
אם טרם הרכבת טיובלס - אני מציע לך לקנות ערכה מוכנה, שבה יש הוראות מפורטות. אחרי שתשלוט בטכניקות ובפרטים, תוכל לעשות את זה גם עם פנימית חתוכה.
מחיר - זה המארז היקר ביותר ביחס לכמות. אני מעדיף את הבקבוקים הגדולים...
בהצלחה
|