נושא: ח´ברה, כתבתם הרבה דברים - הרוב לא נכון, אם לא כמעט תאריך: 10/13/2010 10:08:00 AM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
והכול. תחשבו רגע מבחינת תורת האנטומיה, צ´יטה כאשר היא יוצאת למרדף אחרי האנטילופה....מרדף שנמשך 2-5 דקות במהירות מרבית (VO2MAX) במידה והיא תעצור לפתע השרירים אצלה יתפסו ? ממש לא, במידה וכן, סימן והצ´טה שלנו לא בכושר...לא יכולה לצוד ...ותמות. כמה טוב שאלוהים ברא לנו את הסופרמרקט, או אפילו ברא אותנו "מלקטים" וטוב שאנחנו לא צריכים לתפוס את התרנגולת חיה, באיטליז של רמי לוי....
חביבי אלעד, התפסות השריר יכולה להגיע מכל מיני סיבות. לאדם שנמצא בכושר טוב, היתפסות שריר יכולה להגיע בשני מקרים, בדרך כלל : 1. אימון עצים מאוד, או נכון יותר - אימון עצים מדי. 2. אימון נפח ארוך (מעל 4 שעות) כאשר הגוף או השרירים, לא מקבלים אנרגיה ממספיקה (מים בדר"כ). כמו שאני מבין מספורך, נראה כמו שכתבת שאתה בתחילת הדרך, ולכן הכושר עדיין צריך לפתח. לתת תשובה ברורה ונכונה יותר - צריך לבדוק אותך. בכל אופן, עצה טובה יכולה להיות : תמשיך לרכוב בעצימות המתאימה לך, כך שלא תגיע להתפסות השרירים. מתיחות ותרגילי גמישות תמיד זה דבר טוב, אבל מעולם לא נאמר שהם ימנעו התפסות שרירים. בהצלחה
|