טקסט הודעת פורום
| 10/13/2010 1:17:00 PM |
|
נושא: אין לי... תאריך: 10/13/2010 1:17:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
עניין לפתוח בויכוח פה,וגם רמת הידע שלי בנושא מוגבלת. אתה בוחר להתעלם מכל המאמרים הקיימים בנושא ופשוט מזמין אותי לוינגייט? תודה,אך אני מעדיף להמשיך לרכב להנאתי מאשר להפוך את זה למקצוע ;)
|
חזרה לפורום |
|
|