נושא: בסוף הלכתי על הגדול cross air exp תאריך: 10/13/2010 2:24:00 PM
מחבר/ת: דני פריגל
נקנה בחגור בעלות של 450 ש"ח ולהלן הרשמים לאחר הרכיבה האחרונה: 1) מערכת גב - מושלמת!!! לא זזה מילימטר ומאווררת כמו שצריך. 2) גודל - מעט גדול לטיול בירקון אבל מאחר ואני תמיד עם מצלמה ( CANON S3) אין מאושר ממני :p - סוף סוף אפשר להכניס ולהוציא את המצלמה בקלות :suss: 3) חלוקה לתאים - חסר לי מקום למשאבה (כדי שלא תהיה סתם זרוקה בתיק) אבל חוץ מזה מצוין. מקום ל TOOL BAR, רשתות לדברים קטנים, מחזיק למפתחות, מקום לארנק וסלולרי ועוד תא קדמי לחטיף ושות´....
הדבר היחיד שכדאי לקחת בחשבון הוא שהתיק נמכר ללא שקית ולכן יש להעביר או לקנות לו שקית אחרת.
שבוע טוב דני BCR
|