הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/13/2010 2:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  בסוף הלכתי על הגדול cross air exp
נושא: בסוף הלכתי על הגדול cross air exp תאריך: 10/13/2010 2:24:00 PM
מחבר/ת: דני פריגל

נקנה בחגור בעלות של 450 ש"ח ולהלן הרשמים לאחר הרכיבה האחרונה:
1) מערכת גב - מושלמת!!! לא זזה מילימטר ומאווררת כמו שצריך.
2) גודל - מעט גדול לטיול בירקון אבל מאחר ואני תמיד עם מצלמה ( CANON S3) אין מאושר ממני :p - סוף סוף אפשר להכניס ולהוציא את המצלמה בקלות :suss:
3) חלוקה לתאים - חסר לי מקום למשאבה (כדי שלא תהיה סתם זרוקה בתיק) אבל חוץ מזה מצוין. מקום ל TOOL BAR, רשתות לדברים קטנים, מחזיק למפתחות, מקום לארנק וסלולרי ועוד תא קדמי לחטיף ושות´....

הדבר היחיד שכדאי לקחת בחשבון הוא שהתיק נמכר ללא שקית ולכן יש להעביר או לקנות לו שקית אחרת.

שבוע טוב
דני
BCR


חזרה לפורום