הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/13/2010 10:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלמה גרטמן עם תוכן  ברוב המכוניות והאופנועים משתמשים בנוזל מסוג DOT
נושא: ברוב המכוניות והאופנועים משתמשים בנוזל מסוג DOT תאריך: 10/13/2010 10:48:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן

והוא בהחלט לא מתאים ואפילו יגרום נזק לאטמים.

יש נוזל הידראולי מינראלי מתחום המכוניות שיכול פחות או יותר להתאים
זה נוזל של סיטרואן שנקרא LHM
זהו נוזל מינראלי הידראולי שמתאים לשימוש אך הוא מעט יותר צמיג מהנוזל של מגורה למשל ולכן התחושה תהיה קצת שונה.

לשיקולך

http://www.peterverdonedesigns.com/bikemineraloil.htm


חזרה לפורום