הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/14/2010 12:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ל ב עם תוכן  תודה רבה
נושא: תודה רבה תאריך: 10/14/2010 12:13:00 AM
מחבר/ת: ל ב

בוודאי,כי הקורות יכולות רק להשבר ואילו החלקים הנעים צריכים טיפול כולשהוא.
תודה


חזרה לפורום