טקסט הודעת פורום
10/14/2010 12:13:00 AM
ל ב
תודה רבה
נושא:
תודה רבה
תאריך:
10/14/2010 12:13:00 AM
מחבר/ת:
ל ב
בוודאי,כי הקורות יכולות רק להשבר ואילו החלקים הנעים צריכים טיפול כולשהוא.
תודה
חזרה לפורום