נושא: שאלה בקשר לבולם Marzocchi Drop Off II תאריך: 10/14/2010 10:04:00 AM
מחבר/ת: rami Mints
שלום חברים כאמור יש ברשותי mongoose black diamond double שנת 2006 מקורי. הבולם הקדמי הוא Marzocchi Drop Off II . יש לי מספר שאלות: 1. בחלקו העליון יש שני פקקי פלסטיק אחד בכל צד. מתחת לפקקי הפלסטיק ישם ונטילים למילוי גז. האם שני הונטילים משמשים למילוי אוויר? איזה לחץ צריך להיות בכל אחד מהם? 2. האם ניתן למלא חנקן דחוס במקום אוויר? 3. בחלקו התחתון ישנם 2 ברזים. כמו שאני הבנתי אחד משמש לכיוון הקשיחות והשני לריבאונד (החזרה). על מה אחראי הברז הימני ועל מה אחראי הברז השמאלי? (בהנחה שאני יושב על האופניים ומסתכל קדימה לכיון הנסיעה).
יש לציין שאני שוקל כ100 קילו, וכרגע אני סוגר כ85 אחוז מהמהלך הקדמי.
תודה רבה, בברכה רמינץ
|