טקסט הודעת פורום
10/14/2010 9:32:00 PM
צחי בר סלע
מענית בשישי בבוקר...
נושא:
מענית בשישי בבוקר...
תאריך:
10/14/2010 9:32:00 PM
מחבר/ת:
צחי בר סלע
כל החניון של המסעדות בצומת נרבתה מ-ל-א (לפחות בין 7 ל-9 בבוקר) במכוניות של רוכבים - ורק רוכבים. תמיד יש את מי לשאול במקום.
חזרה לפורום