הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/14/2010 9:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  מענית בשישי בבוקר...
נושא: מענית בשישי בבוקר... תאריך: 10/14/2010 9:32:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

כל החניון של המסעדות בצומת נרבתה מ-ל-א (לפחות בין 7 ל-9 בבוקר) במכוניות של רוכבים - ורק רוכבים. תמיד יש את מי לשאול במקום.


חזרה לפורום