הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/15/2010 5:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חי חיון עם תוכן  דחווף , ניראלי שיש לי בעיה בבולם האחורי!
נושא: דחווף , ניראלי שיש לי בעיה בבולם האחורי! תאריך: 10/15/2010 5:34:00 PM
מחבר/ת: חי חיון

אז ככה ישלי רעשים מוזרים מהבולם וזה ניראלי מהקפיץ השחור! כי הריבאונד עוד מצויין!
מה אני אמור לעשות ?

הבולם זה : FOX DHX 3.0 הבולם שנת 2009


חזרה לפורום