טקסט הודעת פורום
| 10/15/2010 5:34:00 PM |
|
נושא: דחווף , ניראלי שיש לי בעיה בבולם האחורי! תאריך: 10/15/2010 5:34:00 PM
מחבר/ת: חי חיון
אז ככה ישלי רעשים מוזרים מהבולם וזה ניראלי מהקפיץ השחור! כי הריבאונד עוד מצויין! מה אני אמור לעשות ?
הבולם זה : FOX DHX 3.0 הבולם שנת 2009
|
חזרה לפורום |
|
|