נושא: מה זה "רעשים מוזרים"? תאריך: 10/15/2010 6:07:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
האם אתה בטוח שזה מהבולם עצמו ולא מהשלדה, למשל, או מהחיבורים אל השלדה? כמה זמן הבולם עובד, ומתי עבר טיפול לאחרונה? מתי יש רעשים? בכל פעולה קטנה של הבולם, או רק במצבים מסויימים?
"רעשים מוזרים" עלולים להיות משהו שקשה לאתר ולפתור, גם למכונאים מנוסים. בודאי שקשה לנסות לענות לשאלה כללית בהתכתבות.
אם אתה מאוד רוצה לעשות דברים לבד, נסה לענות על השאלות שלמעלה, ולהיות מדוייק ככל האפשר באיבחון מקור הבעיה. לא בטוח שנוכל לעזור, אבל בטח שלא עם הנתונים שהזכרת. אחרת, זה בדיוק הזמן לפנות למכונאי החביב עליך...
שבת שלום
|