נושא: תלוי בצמיג תאריך: 10/16/2010 7:05:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ישנם צמיגים שבהם אין לזה משמעות. בהכללה ניתן לומר שצמיגים המיועדים להיות אחוריים מתאפיינים בגילגול חופשי ואחיזה לכיוון הדיווש. צמיגים קדמיים אמורים לאחוז היטב גם לבלימה וגם כיוונית. הגילגול חשוב פחות.
בצמיגים מסויימים אני נוהג (וגיליתי שלא רק אני...) להפוך את הצמיג בשימוש כאחורי.
אם תציין דגם, אולי נוכל לנסות להעריך. אבל אתה רוכב עליו - מה אתה מרגיש?
|