הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/16/2010 10:17:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  לדעתי קצת הפוך
נושא: לדעתי קצת הפוך תאריך: 10/16/2010 10:17:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

אפילו הצמיג האהוב עליך, איתן, ה- WTB Weirwolf הוא בכיווניות לבלימה, בגלל זה אתה, כפי שכתבת (וגם אני) רוכב איתו הפוך.

בכל הצמיגים שהפכתי, הכיווניות לפי החץ היא לבלימה משופרת, כאשר אני מעדיף בהרבה לאחורי דחיפה משופרת. (למי אכפת בכלל בלימה באחורי, כאשר גם ככה הוא אחראי לכ-20% מכח הבלימה בממוצע)

מקדימה כאמור, מכיוון שהכיווניות היא לבלימה (ואין שום חשיבות לדחיפה כמובן) אז לא נהוג להפוך כיוון.

צמיגים אשר עושים עקבה זהה בחול כאשר מגלגלים אותם בשני הכיוונים - אין חשיבות לכיוון ההרכבה וכמו כן לפעמים אפילו לא מסמנים עליהם כיוון.


חזרה לפורום