נושא: מעצור הידראולי תאריך: 10/16/2010 11:06:00 AM
מחבר/ת: שי קרסט
שלום אני רוכב על ספשלייזד XC FSR COMP , ובזמן האחרון המעצור האחורי התחיל לעשות בעיות (כל כמה חודשים צריך לעשות בלידינג מארח וכל השמן בורח כנראה). הייתי רוצה לרכוש סט מעצורים הידראולים חדשים (או לפחות רק מעצור אחורי), מישהו יכול לתת לי הסבר לפי מה לבחור מבין כל המערכות הקיימות (חוץ מתקציב)?? אני בעיקר רוכב סינגלים וXC.
תודה רבה מראש!!
|