הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/16/2010 3:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס זברובסקי עם תוכן  אני אישית
נושא: אני אישית תאריך: 10/16/2010 3:58:00 PM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי

חובב של Magura. יש לי על ז"ק את Louise BAT ועל ש"מ את Marta.
מבחנת התאמה - שניהם מתאימית לסגנון שלך, Marta גם מתאים לAM אגרסיבי.


חזרה לפורום