טקסט הודעת פורום
10/16/2010 3:58:00 PM
אלכס זברובסקי
אני אישית
נושא:
אני אישית
תאריך:
10/16/2010 3:58:00 PM
מחבר/ת:
אלכס זברובסקי
חובב של Magura. יש לי על ז"ק את Louise BAT ועל ש"מ את Marta.
מבחנת התאמה - שניהם מתאימית לסגנון שלך, Marta גם מתאים לAM אגרסיבי.
חזרה לפורום