הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/16/2010 5:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  עוד צמיגים
נושא: עוד צמיגים תאריך: 10/16/2010 5:23:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

אני מסכים כמעט-כמעט על כל ההערות.

הערה יחידה וקטנה (גם אם אני כותב אותה בהרבה מילים) היא שאם הקוביות עצמן סימטריות או לא - זה יכול לשנות בכיוון ואחיזה צידית וגם גלגול (בד"כ אומרים שיש לקוביות "רמפות" לגלגול קל) ומכיוון שרוב הצמיגים מכילים קוביות שאינן סימטריות וגם סידור קוביות שונה - בגלל זה לא פשוט סתם להציע להפוך צמיג.

אבל גם בקוביות סימטריות - לסידור סימטרי בשני כיווני הגלגול יש משמעות קריטית מכיוון שכאשר הסידור אינו סימטרי, הסידור יוצר "כפות" בכיוון אחד מסויים. ב Weirwolf זה ממש "צועק" וממש ניתן לראות כי הפיכת הצמיג יוצר כפות העוזרות בדחיפה.


חזרה לפורום