הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/16/2010 7:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  shmulik roth עם תוכן  נשכח גלגל אחורי קרוס-מקס של מאוויק
נושא: נשכח גלגל אחורי קרוס-מקס של מאוויק תאריך: 10/16/2010 7:00:00 PM
מחבר/ת: shmulik roth

מי שמצא גלגל אחורי קרוס-מקס של מאוויק באזור ראשון לציון, יתקשר לטוביה בטלפון - 0544614260.

המוצא יבוא על סכרו.

טוביה


חזרה לפורום