טקסט הודעת פורום
| 10/16/2010 7:00:00 PM |
|
נושא: נשכח גלגל אחורי קרוס-מקס של מאוויק תאריך: 10/16/2010 7:00:00 PM
מחבר/ת: shmulik roth
מי שמצא גלגל אחורי קרוס-מקס של מאוויק באזור ראשון לציון, יתקשר לטוביה בטלפון - 0544614260.
המוצא יבוא על סכרו.
טוביה
|
חזרה לפורום |
|
|