הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/16/2010 8:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  בלמי שימנו
נושא: בלמי שימנו תאריך: 10/16/2010 8:20:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

לפי מה לבחור? מעצור אחורי בד"כ פחות קריטי מקדמי וכמעט כל בחירה תהיה מספקת, לכן כדאי לקחת משהו אמין וזול (ולאו דווקא בלם בעל כוח עצירה פנומנלי, כיוונים של מרחקים ומודולציה כמו שכדאי לבחור לבלם קידמי).

אבל, לדוגמה הבלמים של שימנו מסידרת דאור מהדגם הישן אשר נחשבים אמינים במיוחד (הדגם הוחלף לפני כשנה) עולים כ-250 ש"ח לערכה מוכנה להרכבה של ידית+קליפר או כ-450 לדגמים החדישים (לסט מוכן להרכבה למעצור אחד)

יש גם סטים לשני הגלגלים ומבצעים שונים.
יש בלמים הידראוליים של שימנו ברמת אליויו (מתחת לדאור) - אני לא רואה סיבה להתפשר על עוד כמה שקלים ולקחת אליויו.


חזרה לפורום