טקסט הודעת פורום
10/18/2010 5:17:00 PM
TAO TAO
מה גבוה בשמן של שימנו ?
נושא:
מה גבוה בשמן של שימנו ?
תאריך:
10/18/2010 5:17:00 PM
מחבר/ת:
TAO TAO
הוא עולה 100+_ שקלים לליטר בCRC, בארץ זה עולה די דומה 50מ"ל עולה 50 שקלים משהו כזה.
חזרה לפורום