הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/18/2010 5:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  TAO TAO עם תוכן  מה גבוה בשמן של שימנו ?
נושא: מה גבוה בשמן של שימנו ? תאריך: 10/18/2010 5:17:00 PM
מחבר/ת: TAO TAO

הוא עולה 100+_ שקלים לליטר בCRC, בארץ זה עולה די דומה 50מ"ל עולה 50 שקלים משהו כזה.


חזרה לפורום