טקסט הודעת פורום
| 10/18/2010 9:10:00 PM |
|
נושא: לא פיספת כלום.. תאריך: 10/18/2010 9:10:00 PM
מחבר/ת: TAO TAO
זה לא שזה עולה מאות אלפי שקלים..וה50מ"ל מספיק בהחלט לכמה "ניסיונות".. לרעות בשדה אחרים בגלל 50 שקלים..אני לא הייתי הולך על זה..
אני יודע שזה גניבה בארץ..אם אתה רוצה תזמין מחו"ל..
|
חזרה לפורום |
|
|