הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/18/2010 9:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  TAO TAO עם תוכן  לא פיספת כלום..
נושא: לא פיספת כלום.. תאריך: 10/18/2010 9:10:00 PM
מחבר/ת: TAO TAO

זה לא שזה עולה מאות אלפי שקלים..וה50מ"ל מספיק בהחלט לכמה "ניסיונות"..
לרעות בשדה אחרים בגלל 50 שקלים..אני לא הייתי הולך על זה..

אני יודע שזה גניבה בארץ..אם אתה רוצה תזמין מחו"ל..


חזרה לפורום